Malmequer


Pandereiteir@s e festeir@s da beira atlántica da Galiza


Malmequer
malmequer.vigo@gmail.com
 GAVETAS
 OS SERÁNS (Sección de consulta)
 FOTOS PARA A HISTORIA
 LIGAZÓNS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

Ugia Pedreira & Marina Oural en Allariz
PERFORMANCE "UNHA FABA, UNHA VIDA".
Ugia Pedreira & Marina Oural com a sua performance poético-musical. Espetáculo unívoco de poesia, música e dança.

Sábado, 27 de setembro ás 21h. na Fábrica de Vilanova em Alhariz. (Fundación Vicente Risco). Performance+cea.
Domingo, 28 de setembro, às19h00 aterram na Arca de NOe.


Coincidindo coa primeira colheita de fabas de Lourenzá deste 2014 coa abertura do mercado onde se prevê a venda de mais ou menos 700.000 kgs ao "por maior" e tando ás portas da Festa da Faba, Marina e Ugia trasladam a arte e natureza para Ourense.

"Numa oda às favas lobas da casa na juntança de duas lobas artísticas, a poesia e a composição músical serão os ingredientes das hortas do Val de Lourençá e os mares fundos de A Marinha onde como as favas lobas renascen para ser escoitadas e degustadas doutra maneira.Ser ou não ser…de aldeia é a gravidade que apuxa a que estas duas artistas unam o seu trabalho na palavra, na música e no corpo. Unirão os poemas e canções criadas em parceria numa performance onde Ugia Pedreira, accede à sua voz mais íntima e às suas composições mais guardadas, e MOV leva para a dança e na palavra os poemas que pariu por viva... Uma performance de transparência sentimental surprendente. Dar-se como são em realidade é o mais revolucionário. Fiam um ritual e uma comunhão entre o público e o artista convertendo-se no mesmo, pois mesmo são.
Os mundos delas atoparam-se nas Altas Terras do Norte, no sentido tácito que dá um espaço-tempo na casa patrucial, desde uma infância crua e riquíssima a uma adolescência sonhadora mar por meio."

"Dim que as fabas lobas tavam prantadas ao lado das casas, que tavam aqui antes do descobrimento de America. Dim...também que as fabas promovem os sonhos eróticos e nom os pesadelos...dim que tenhem o poder de abrir o fechado e fechar o aberto...dim que asegura a vitalidade dos órganos sexuais...dim que endurece os músculos das crianzas."

Comentarios (0) - Categoría: Novas - Publicado o 26-09-2014 15:12
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal
free web counter

contador de malmequeriáns dende o 1 de marzo 2007








Galiza

Malmequer